Rico Verhoeven, “The King of Kickboxing”.

2013.. Dat is het jaar waarop Rico Glory zwaargewicht wereldkampioen werd. Dus waarom zou een succesvol atleet als Rico zich bezighouden met social media?

Daarom willen wij je graag vragen wat je beeld van Rico Verhoeven is als je zijn social kanalen hebt bekeken.

Wat wij van Rico vinden en welke mening jij nu over hem hebt is (deels) gevormd door de manier waarop hij zichzelf online presenteert. De content die hij plaatst kun je een mening over hebben en dit reflecteert weer op het beeld wat jij hebt van hem als persoon. 

Rico heeft social media heel sterk gebruikt om te laten zien dat hij naast een kickbokser ook een liefdevolle vader is en een normaal persoon als jij en ik. Met 1 blik op bijvoorbeeld zijn Instagram zie je foto’s waarop hij bezig is met sporten/kickboksen of hij is samen met zijn kinderen en familie. Zijn content type zijn daarbij ook erg sterk, zijn sportieve content is motiverend en inspirerend. Maar zijn gezins foto’s hebben juist de ‘gunfactor’.

Voor jou als onderneming is het ook belangrijk dat je weet hoe jij online overkomt, wat is jouw online identiteit? Kijk hiervoor bijvoorbeeld naar je online kanalen, naar wat er over je onderneming op Google staat en wat andere over je zeggen. Daarna kun je evalueren of de content die je online zet (als je dit nog niet hebt, ga dit dan heel snel doen 😉 ) past bij wie je onderneming is of wat je wilt uitstralen.

Categorieën: Cases

0 reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *