Nu veel zaken hun deuren moeten sluiten vanwege het coronavirus en geen bezoekers meer kunnen ontvangen, zul je andere kanalen moeten inschakelen om je klanten op de hoogte te houden. 

Social media leent zich hier perfect voor, je ziet al veel bedrijven die nu hun gewijzigde openingstijden communiceren, of überhaupt aan hun klanten laten weten of zijn nog open zijn.

Dit is hele waardevolle en belangrijke informatie om te communiceren aan je klanten. Maar juist in de tijd van het coronavirus kun je optimaal gebruik maken van social media door ook een andere kant van je business te laten zien. Zo blijven je klanten ook nu alsnog betrokken bij je bedrijf. Vertel en laat je klanten zien wie de ondernemer is van de zaak waar zij graag heen gaan. Wat doe jij als je niet aan het werk bent bijvoorbeeld? Of kun je nu juist gebruik maken van de tijd om nieuwe dingen te proberen voor business. Geef je volgers iets waarover zij kunnen vertellen aan anderen.

Binding
Door je klanten mee te nemen in dit soort zaken creëer je een binding met de klant, en die binding is een belangrijk onderdeel wanneer een klant zijn keuze maakt voor een bepaald bedrijf of product. Het gevoel is erg belangrijk. Vaak ben jij namelijk niet de enige die jouw dienst of product aanbiedt, er zijn altijd concurrenten. En juist nu kun je je onderscheiden van je concurrenten. Normaal zou je dat doen door te laten zien dat jij het beste product, de beste service etc hebt. Nu kan je dat doen door te laten zien dat de persoon die de zaak runt het beste (of het leukst) is. 

Wij willen bedrijven die nu getroffen worden door het coronavirus graag helpen om bovenstaande te bereiken. En omdat wij pas tevreden zijn wanneer je echt geholpen bent, betaal je ons wat jij het waard vindt! Stuur een berichtje of bel voor meer informatie


0 reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *